مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-05اجتماعي

264 دانش آموز گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند


264 نفر از دانش آموزان گلستانی صبح امروز همزمان با دهه فجر به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

- عادل مصدقی امروز یکشنبه 16 بهمن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز 6 گروه از کاروان های راهیان نور دختران دانش آموز استان از شهرستان های گرگان، رامیان، آزادشهر، گالیکش و مینودشت به تعداد 264 نفر به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دو گروه از این کاروان ها از شهرستان گرگان و با مشایعت مسئولان سپاه و آموزش و پرورش، فرماندار و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناطق جنگی اعزام شدند، تصریح کرد: برای اعزام 22 گروه از کاروان های راهیان نور اعم از پسران و دختران دانش آموز،دانشجویان و بسیج محلات به مناطق جنگی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با اشاره به اینکه از اواخر دی ماه و همزمان با اجرای طرح تاکنون چهار گروه پسران و 6 گروه دختران دانش آموز به مناطق جنگی اعزام شدند، خاطرنشان کرد: روند اعزام کاروان های برنامه ریزی شده به مناطق جنگی تا سوم فرودین ماه 1402 و قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مصدقی اضافه کرد: برای تأمین سلامت جانی و ایمنی این کاروان ها از ناوگان و رانندگان واجد شرایط فنی و طی هماهنگی و جلسات متعدد با صنوف حمل و نقل، استفاده شده تا کاروان ها با ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

264 دانش آموز گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

264 دانش آموز گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند