مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-05سياسي

مصطفی هاشمی طبا:با موضع موسوی درباره تغییر قانون اساسی مخالفم


با این نوع نگرش و برخورد آقای موسوی که گفته اند باید از جمهوری اسلامی عبور کنیم و قانون اساسی تغییر کند، مخالف هستم چون کارگشا نخواهد بود.

- مصطفی هاشمی طبا معاون رییس جمهور سابق در گفتگو با مهر گفت: بنده با همه احترامی که برای آقای موسوی قائل هستم با این نوع نگرشی که گفته اند باید از جمهوری اسلامی عبور کنیم و قانون اساسی تغییر کند مخالف هستم؛ چراکه این موضوع کارگشای کشور نخواهد بود.

وی افزود: آقای موسوی به جای نگاه صرفاً سیاسی اینگونه، بگویند در اقتصاد، تولید، محیط زیست و… چه کار باید کرد و چه کار نباید کرد.

این سیاستمدار اصلاح طلب خاطر نشان ساخت: صددرصد معتقدم اگر همین قانون اساسی را به صورت کامل اجرا کنیم و به آن معتقد باشیم بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

هاشمی طبا تصریح کرد: بطور مثال در مورد موضوع ولایت فقیه که در قانون اساسی آمده است؛ برخی ها می گویند که آنچه که اختیارات در قانون اساسی ولایت فقیه آمده است کف آن است و میزان واقعی اختیارات آن الی ماشالله است.

برخی هم اصلاً آن را قبول ندارند.

باید به هر دو گفت همه شما قانون را قبول ندارید.

آنچه که در قانون آمده است ملاک است.

معاون رییس جمهور سابق خاطر نشان ساخت: مسائل کشور ما از مسائل سیاسی عبور کرده است و به نظر نمی آید تغییراتی در مقررات و قوانین از جمله در قانون اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی هاشمی طبا:با موضع موسوی درباره تغییر قانون اساسی مخالفم

مصطفی هاشمی طبا:با موضع موسوی درباره تغییر قانون اساسی مخالفم