مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-05اقتصادي

یک هفته بارانی پیش روی کرمانشاه


به گفته معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان، سامانه ناپایداری که از امروز(16 بهمن) وارد کرمانشاه می شود تا پایان هفته کم و بیش فعالیت خواهد داشت.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان، سامانه ناپایداری که از امروز(16 بهمن) وارد کرمانشاه می شود تا پایان هفته کم و بیش فعالیت خواهد داشت.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سامانه بارشی که اکنون وارد جو استان شده تا روز پنجشنبه(20 بهمن) در کرمانشاه فعال است، گفت: این موج به تناوب باعث بارش هایی در سطح استان خواهد شد که البته چندان چشمگیر نیست.

وی با بیان اینکه این سامانه بارش چندانی برای شهر کرمانشاه نخواهد داشت و عمده فعالیت آن در منطقه اورامانات است، افزود: بارش طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (18 و 19 بهمن) نمود بیشتری دارد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کرمانشاه گفت: بارش ناشی از این موج در نواحی سردسیر به صورت برف و در نواحی گرمسیر به صورت باران خواهد بود.

زورآوند درباره تغییرات دمای این موج نیز خاطرنشان کرد: در روزهایی که این موج ناپایدار در کرمانشاه فعال است، افت دمای چندانی نخواهیم داشت و حداقل دمای هوا عمدتا نزدیک صفر خواهد بود، اما با عبور آن طی روزهای جمعه و اوایل هفته آینده افت محسوس دما به میزان حدود پنج تا شش درجه سانتی گراد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هفته بارانی پیش روی کرمانشاه

یک هفته بارانی پیش روی کرمانشاه