مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-05سياسي

ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش حسن آباد سنندج افتتاح شد


در گرامیداشت دهه مبارک فجر، ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور استاندار کردستان افتتاح شد.

شهردار سنندج در مراسم افتتاح این واحد آتش نشانی اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال 94 شروع شد، اما به دلیل وجود معارض متوقف شده بود.

سیدانور رشیدی خاطرنشان کرد: ادامه تکمیل این پروژه در مساحت 5 هزار مترمربع و ساختمان احداثی در 2 طبقه با زیربنای 600 مترمربع شامل واحد آشیانه، نمازخانه، سالن خوابگاه پرسنل و سایت اداری در سال جاری مجددا شروع شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال هزینه شده است که 45 میلیارد ریال آن از اعتبارات داخلی و 30 میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی هزینه شده است.

رشیدی افزود: این ایستگاه آتش نشانی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان احداث شده است که با این مورد تعداد ایستگاه های سندج به هشت مورد رسید.

مرکز آموزش ایستگاه آتش نشانی حسن آباد سنندج تکمیل شود استاندار کردستان هم گفت: مرکز آموزش ایستگاه آتش نشانی حسن آباد سنندج برای بهره مندی آتش نشان های استان تکمیل و تجهیز و توسعه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش حسن آباد سنندج افتتاح شد

ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش حسن آباد سنندج افتتاح شد