مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:372023-02-05فرهنگي

افتتاحیه نمایشگاه حسن روح الامین در مسکو چگونه گذشت؟


نمایشگاه آثار نقاشی حسن روح الامین چهره برگزیده هنر انقلاب با عنوان «دل نگاره» 14 بهمن 1401 مقارن با شب میلاد امیرالمومنین علی (ع) با حضور این هنرمند در موزه هنرهای شرقی مسکو افتتاح شد.

- نمایشگاه آثار نقاشی حسن روح الامین چهره برگزیده هنر انقلاب با عنوان دل نگاره 14 بهمن 1401 مقارن با شب میلاد امیرالمومنین علی (ع) با حضور این هنرمند در موزه هنرهای شرقی مسکو افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که با حضور کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، الکساندر سدوف رییس موزه هنرهای شرقی مسکو، مسعود احمدوند رایزن فرهنگی و جمعی از علاقمندان به فرهنگ و هنر برگزار شد، 14 نقاشی رنگ روغن و 18 طراحی که اکثر آنها ویژه این نمایشگاه طی ماه های گذشته خلق شده، در معرض دید مخاطبان روس قرار گرفت.

نجات دختران، ام ابیها، امیرالمومنین(ع)، حسرت جبراییل، نسل بت شکن، ابن الحسن، مرج البحرین، شمع بیت المال، هوالغنی، معرکه آب، بابا، وداع، اسیران و خورشید زندان که داستان زندگی اهل بیت را روایت می کنند، اسامی آثاری هستند که در نمایشگاه روح الامین با عنوان دل نگاره به بازدیدکنندگان موزه عرضه می شود.

در ابتدای مراسم افتتاحیه الکساندر سدوف، رییس موزه هنرهای شرقی مسکو گفت: ما سعادتمند هستیم که با کمک به برگزاری این نمایشگاه هنرمند معاصر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه نمایشگاه حسن روح الامین در مسکو چگونه گذشت؟

افتتاحیه نمایشگاه حسن روح الامین در مسکو چگونه گذشت؟