مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-05ورزشي

آرزوهایی که برآورده شد


در سالروز ولادت حضرت علی(ع)، 100 آرزوهای ایتام لرستانی برآورده شد.

- خرم آباد- در سالروز ولادت حضرت علی(ع)، 100 آرزوهای ایتام لرستانی برآورده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) در جشنی که به همین مناسبت در خرم آباد برگزار شد، 100 آرزو از ایتام استان لرستان بر آورده شد.

این ویژه برنامه با همکاری سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در خرم آباد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در حسینیه حبیب ابن مظاهر خرم آباد برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با موضوع ولادت حضرت علی (ع) و معرفی شخصیت ایشان، حمایت از ایتام و بیان احادیثی از ائمه و دهه مبارک فجر سخنرانی کرد و برنامه های قصه گویی، بازی و سرگرمی و مسابقه توسط مربیان مرکز شماره پنج خرم آباد برگزار شد و در ادامه گروه تواشیح و مولودی خوانی به اجرای برنامه پرداختند.

همچنین به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت علی (ع) مراسم جشنی با همکاری کانون پرورش فکری استان لرستان در سالن اجتماعات شهید آوینی برگزار شد.

این برنامه با به همت موَسسه فرهنگی هنری اهوراطنین زاگرس و مؤسسه فرهنگی هنری یاوران اندیشه افلاک و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهایی که برآورده شد

آرزوهایی که برآورده شد