مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-05سياسي

مواهب منطقه آزاد بوشهر نصیب مردم استان شود


 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این سرزمین آبا و اجداد مردم استان بوشهر بوده و اکنون نیز مواهب منطقه آزاد در مرحله اول باید نصیب استان بوشهر شود.

- ایسنا/بوشهر  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این سرزمین آبا و اجداد مردم استان بوشهر بوده و اکنون نیز مواهب منطقه آزاد در مرحله اول باید نصیب استان بوشهر شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه 16 بهمن در نشست با مدیران و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر از ثروت بزرگی به نام دریا و کرانه برخوردار است که باید توسعه اقتصادی استان با تکیه بر این ظرفیت ها محقق شود.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر جغرافیای فوق العاده ای برای توسعه اقتصادی و نقش آفرین در این حوزه دارد، اضافه کرد: در صورتی که از فرصت ها به خوبی استفاده شود، بوشهر به استان اول کشور در عرصه اقتصادی تبدیل می شود، ولی اکنون جایگاه سوم را دارد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه این استان جایگاه سوم کشور را بعد از تهران و خوزستان در تولید ناخالص ملی دارد، افزود: بوشهر در عرصه انرژی و به ویژه تولید گاز و صادرات نفت و تولید محصولات پتروشیمی، تجارت دریایی، تجارت الکترونیک و… شاخص های کم نظیری را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواهب منطقه آزاد بوشهر نصیب مردم استان شود

مواهب منطقه آزاد بوشهر نصیب مردم استان شود