مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-05سياسي

معرفی 38 واحد تولیدی و صنفی ایلام به مراجع قضایی


مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: 38 واحد تولیدی و صنفی این استان طی یکسال گذشته بدلیل انجام تخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

- مهناز همتی مدیر کل استاندارد استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام یکی از وظایف این سازمان را در حوزه آموزش دانست و گفت: طی یکسال گذشته 122 نفر ساعت آموزش کارشناسان این اداره کل انجام شده و برای کارکنان نیز سه هزار و 994 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده است.

وی افزود: آموزش های ارائه شده در زمینه کنترل کیفیت را پنج هزار و 456 نفر ساعت، حوزه برون سازمانی پنج هزار و 784 نفر ساعت، تمدید صلاحیت مسئولان کنترل کیفیت 42 نفر ساعت و تدوین استانداردهای ملی را چهار مورد عنوان کرد.

مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: در یک سال گذشته  10 جلسه کمیسیون ماده 42 به منظور بررسی حقوقی پرونده های مرتبط با اداره استاندارد استان تشکیل شده و 40 پرونده مرتبط با واحدهای تولیدی در این کمیسیون مطرح شده است.

همتی با اشاره به این که 38 واحد تولیدی و صنفی این استان طی یکسال گذشته بدلیل انجام تخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند تصریح کرد: حکم قضایی در خصوص 29 مورد از این تعداد با توجه به تخلفات صورت گرفته صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 38 واحد تولیدی و صنفی ایلام به مراجع قضایی

معرفی 38 واحد تولیدی و صنفی ایلام به مراجع قضایی