مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-05اقتصادي

خیر ملایری بیش از 50 جلد کتاب به مناسبت دهه فجر اهداء کرد


رییس اداره کتابخانه های عمومی ملایر از اهدای بیش از 50 جلد کتاب توسط عضو خیّر کتابخانه ولایت به ارزش تقریبی 15 میلیون ریال خبر داد و گفت: این اقدام گامی مثبت در راستای غنی سازی مخزن کتابخانه های عمومی است.

- سیدمهدی آخشیک در گفت وگو با ایسنا، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 520 نسخه کتاب توسط اعضای کتابخانه ولایت به این کتابخانه اهداء شده که نشان از نهادینه شدن فرهنگ وقف و اهدا در شهر واقفان خیراندیش دارد.

آخشیک با بیان اینکه در حال حاضر ‏زیربنای کلی کتابخانه های ‏شهرستان 6166 متر‏‏مربع بوده و به ازای هر 100 نفر رقمی حدود ‏‏2.

14 مترمربع است، گفت: همچنین تعداد 244 هزار ‏و 416‏‏ نسخه کتاب در کتابخانه ‏های عمومی موجود بوده، یعنی به ازای هر 100 نفر رقمی حدود ‏‏78 نسخه کتاب در شهرستان ‏موجود است.

‏ وی بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال تعداد 5383 نسخه کتاب خریداری ‏و به کتابخانه ها ارسال و تعداد 3160 نسخه کتاب اهدایی نیز توسط خیّرین به مخزن ‏کتابخانه ها اضافه شده ‏که ‏نشان از آن دارد که سنت حسنه وقف در سطح شهرستان ‏‏مشهور به واقفان خیراندیش در حوزه کتابخوانی هم مورد توجه ‏قرار گرفته ‏است.

‏ رییس اداره کتابخانه های عمومی ملایر در پایان به برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش جوکار و ازندریان اشاره و اظهار کرد: جلسه یاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر ملایری بیش از 50 جلد کتاب به مناسبت دهه فجر اهداء کرد

خیر ملایری بیش از 50 جلد کتاب به مناسبت دهه فجر اهداء کرد