مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-05پزشكي

500 بیمار دارای اختلالات اعصاب و روان در دیر شناسایی شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: تاکنون 505 نفر بیمار دارای اختلالات اعصاب و روان در شهرستان دیر شناسایی شده است.

- عباس آدمیت نسب در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شناسایی 505 بیمار دارای اختلالات اعصاب و روان اظهار داشت: حمایت هزینه 386 نسخه دارویی بیماران دارای اختلالات اعصاب و روان شهرستان دیر انجام شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات بهداشت روان به جمعیت تحت پوشش شهرستان اظهار کرد: بیماران دارای اختلالات اعصاب و روان به صورت فعال در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیّر شناسایی و تحت مراقبت و درمان قرار می گیرند و تاکنون نیز در مجموع 505 نفر شناسایی شده است.

آدمیت نسب در خصوص ارائه خدمات مراقبتی و دارویی رایگان به بیماران دارای اختلالات اعصاب و روان گفت: 54 قلم داروی بیماران اعصاب و روان به صورت رایگان ارائه می شود که برای استفاده از خدمات دارویی رایگان، بیماران باید تشکیل پرونده داده و به صورت ماهانه توسط مراقبین سلامت و بهورزان و هر سه ماه نیز توسط پزشک معاینه شوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: سال گذشته مبلغ 103 میلیون ریال و طی 6 ماهه سال جاری نیز مبلغ 84 میلیون ریال بابت نسخ دارویی بیماران دارای اختلالات اعصاب و روان شهرستان حمایت هزینه ای و پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 بیمار دارای اختلالات اعصاب و روان در دیر شناسایی شد

500 بیمار دارای اختلالات اعصاب و روان در دیر شناسایی شد