مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-05اقتصادي

218 میلیارد تومان برای توسعه ورزش گلستان در نظر گرفته شد


218 میلیارد تومان برای توسعه ورزش گلستان از محل مصوبات سفر در نظر گرفتیم که 10 پروژه با اعتبار 50 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- گنبدکاووس- استاندار گلستان گفت: 218 میلیارد تومان برای توسعه ورزش گلستان از محل مصوبات سفر در نظر گرفتیم که 10 پروژه با اعتبار 50 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه ظهر یکشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: توسعه و پیشرفت باید متوازن باشد و ما در اختصاص بودجه ها و مصوبات تلاش کردیم این توسعه متوازن را مد نظر قرار دهیم.

استاندار گلستان افزود: در تخصیص مصوبات سفر پروژه سد نرماب را به عنوان یکی از پروژه های مهم شهرستان گنبدکاووس جز اولویت ها قرار دادیم.

زنگانه گفت: هزار و 800 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در استان هزینه شده و برخی از شهرستان ها اعتبارات رفع تنش آبی آن ها چند 10 برابر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: اعتبارت آب منطقه ای گنبدکاووس 12 برابر شده و این نشان می دهد ما نگاه کوتاه مدت و بلندمدت را در دستور کار داریم.

استاندار گلستان تصریح کرد: دبی 700 چاه آب شرب در گلستان به نصف کاهش پیدا کرده و ما برای تامین آب شرب باید از تک منبعی خارج شویم و به سمت سایر منابع تامین آب شرب برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

218 میلیارد تومان برای توسعه ورزش گلستان در نظر گرفته شد

218 میلیارد تومان برای توسعه ورزش گلستان در نظر گرفته شد