مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-05بين الملل

پشت پرده حمله پهپادی به ایران؛ آتش بیار معرکه را بهتر بشناسیم


کارشناس سیاسی روس معتقد است حمله پهپادی به برخی اهداف در ایران با هدف منحرف کردن افکار عمومی اراضی اشغالی علیه کابینه جدید رژیم صهیونیستی و با هماهنگی آمریکا صورت گرفته است.

- سرگیی کوژمیاکین کارشناس سیاسی و تحلیلگر روزنامه پراودا چاپ مسکو ضمن یادداشتی که در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه قرار داد، به بررسی حمله پهپادی اخیر علیه برخی اهداف در ایران و پشت پرده آن پرداخت.

در این یادداشت آمده است: چنین به نظر می رسد که جهان باید از مدت ها پیش به رفتارهای وقیحانه، غیر اخلاقی و سیاست استانداردهای دوگانه آمریکا و متحدانش در صحنه جهانی عادت می کرد اما آنها هر بار در این زمینه رکوردهای جدید و جدیدتری به نام خود به ثبت رسانده و بهت زده می کنند.

  چندین ماه است که رسانه ها و سیاستمداران غربی با ادعای نقض حقوق بشر در ایران سر و صدا به راه انداخته و ادعا می کنند که اعتراضات در این کشور، سرکوب و گویا مردم عادی بدون محاکمه یا تحقیق بازداشت و اعدام می شوند.

ضمنا آمریکا به این بهانه از مذاکرات احیای توافق هسته ای منصرف شد و با اعمال تحریم های جدید علیه ایران، اقدام به افزایش نیروهای نظامی در منطقه کرد.

ما از طرح جزییات در خصوص این واقعیت غیر قابل انکار خودداری می کنیم که این به ظاهر خیرخواهان چگونه با مداخله در امور داخلی یک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده حمله پهپادی به ایران؛ آتش بیار معرکه را بهتر بشناسیم

پشت پرده حمله پهپادی به ایران؛ آتش بیار معرکه را بهتر بشناسیم