مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-05سياسي

صعود 5 پله ای ایران در توسعه فناوری های فوتونیک و مواد پیشرفته


معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد ایران در توسعه فناوری های فوتونیک و مواد پیشرفته در منطقه 5 پله صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر شکل گیری زیست بوم فناوری و نوآوری و تصویب قوانین مترقی چون قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و قانون جهش تولید دانش بنیان و حمایت از تولیدات و محصولات ایران ساخت که به همت شرکت های دانش بنیان و فناوران کشورمان به تولید رسیده است؛ سرعت بیشتری گرفت و به گفتمان غالب کشور بدل شد و امروز شاهد ثمرات و اثرات مثبت آن در اقتصاد، فرهنگ و زندگی روزمره مردم هستیم.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با توجه به ماموریت ویژه ای که برای ارتقای زیست بوم فناوری و نوآوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان بر عهده دارد تلاش می کند تا در آستانه چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بخشی از این دستاوردها و افتخارات به دست آمده در کشور را ارائه کند.

در این گزارش قصد داریم به معرفی جایگاه علم و فناوری حوزه فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت بپردازیم تا گوشه ای از توانمندی جوانان، متخصصان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور را که با وجود همه سختی ها و موانع داخلی و خارجی کسب شده را به مخاطبان معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود 5 پله ای ایران در توسعه فناوری های فوتونیک و مواد پیشرفته

صعود 5 پله ای ایران در توسعه فناوری های فوتونیک و مواد پیشرفته