مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-05دانش

سلامتی دانشجویانی که به پویایی علمی جامعه کمک می کند، بسیار اهمیت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان با اشاره به ضرورت پیشگیری در حوزه سلامت، - مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان گفت: از آنجایی که دانشجو که به پویایی علمی جامعه کمک می کند، باید برای سلامتی آنان و اثر آن بر جامعه، اهمیت قائل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان با اشاره به ضرورت پیشگیری در حوزه سلامت، گفت: باید برای ارتقاء سواد سلامت دانشجویان رویکردی پیشگیرانه داشته باشیم و برای همین امر در برگزاری پرشور اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان تلاش کنیم.

وی افزود: ما در رویکرد راهبردی و اجرایی خود در دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی به لزوم اصالت بخشی به مفهوم پیشگیری تاکید می کنیم تا بتوانیم بحران را قبل از وقوع واقعه حل کنیم.

 نعیمی در ادامه به نقش جامعه دانشگاهی در سلامت دانشجویان اشاره و تصریح کرد: جامعه ی دانشگاهی کشور نیاز دارد تا برای تحقق سلامتی برای همه ی دانشجویان در همه ی دانشگاه ها تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی دانشجویانی که به پویایی علمی جامعه کمک می کند، بسیار اهمیت دارد

سلامتی دانشجویانی که به پویایی علمی جامعه کمک می کند، بسیار اهمیت دارد