مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-05اقتصادي

اعطای تسهیلات بانکی کم بهره به کشاورزان مشوق خوبی خواهد بود


اعطای تسهیلات بانکی با سود کم می تواند مشوق بسیار خوبی برای کشاورزان باشد تا شیوه کار خود را از کشت سنتی به گلخانه ای تغییر دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار استان البرز، در حاشیه مراسم بهره برداری از گلخانه مکانیزه تولید بذر و نشا، با بیان اینکه دولت از توسعه های کشت گلخانه حمایت می کند، گفت: جای جای استان البرز از ظرفیت های کم نظیری در حوزه کشاورزی برخوردار است و باید تدابیری اتخاذ شود که نمایشگاه دائمی گل و گیاه در استان دایر شود و ضرورت دارد که با توجه به ظرفیت های هر فصل در استان، نمایشگاه های فصلی نیز در حوزه کشاورزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر محصولات کشاورزی استان به سایر کشورها صادرات می شود، افزود: این استان ظرفیت راه اندازی پایانه صادرات گل و گیاه را نیز دارد.

  این مقام مسؤول با بیان اینکه تقویت بسترهای کشت به ویژه کشت گلخانه ای در استان علاوه بر درآمدزایی و نهایت بهره وری، اشتغال فراوانی به همراه دارد، ادامه داد: جهاد کشاورزی استان باید با برنامه ریزی ویژه، نسبت به تشریح مزایای کشت گلخانه ای و ترغیب کشاورزی برای این امر اقدام کند.

وی در خصوص حمایت از افرادی که دارای تحصیلات مرتبط با کشاورزی هستند، گفت: جهاد کشاورزی باید به صورت گسترده در راستای ارائه مشاوره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات بانکی کم بهره به کشاورزان مشوق خوبی خواهد بود

اعطای تسهیلات بانکی کم بهره به کشاورزان مشوق خوبی خواهد بود