مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-05سياسي

دادگستری البرز از تعطیلی 10 واحد تولیدی جلوگیری کرد


رییس کل دادگستری استان البرز از کمک و حمایت دستگاه قضایی برای جلوگیری از تعطیلی 10 واحد تولیدی در استان خبر داد و گفت: در این میان 4900 شغل جدید ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در تشریح اقدامات دادگستری کل استان البرز در راستای تحقق شعار سال و حمایت قضایی از واحدهای تولیدی به مناسبت دهه فجر، گفت: یکی از محورهایی که همواره در نشست های داخلی و عمومی رییس قوه قضاییه مورد تاکید قرار گرفته است حمایت از واحدهای تولیدی و ممانعت از تعطیلی آن ها و حفظ اشتغال نیروهای شاغل حتی در شرایطی است که پرونده واحد تولیدی در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.

رییس ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان البرز، اضافه کرد: دادگستری کل استان البرز چندین گام مهم در این مسیر برداشته است که تشکیل بانک اطلاعاتی کلیه بنگاه های اقتصادی استان و همچنین شرکت های دانش بنیان به صورت تفکیک شده یکی از گام های اولیه مهم در این مسیر بوده است.

وی به فعالسازی ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز اشاره کرد و گفت که در 10 ماهه سال جاری، 12 جلسه کمیته های استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با مدیریت وی تشکیل شده که منجر به 59 مصوبه و چهار بازدید از واحدهای تولیدی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری البرز از تعطیلی 10 واحد تولیدی جلوگیری کرد

دادگستری البرز از تعطیلی 10 واحد تولیدی جلوگیری کرد