مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-05سياسي

مسکن و اشتغال دو اولویت اصلی دولت سیزدهم است


استاندار گیلان با بیان اینکه مسکن و اشتغال دو اولویت اصلی دولت سیزدهم است، گفت: دولت عزم جدی در تأمین مسکن و اشتغال داشته و این روند در گیلان هم دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح سه واحد آموزشی در شهرستان ماسال، اظهار کرد: مدارس و محیط آموزشی نشاط، اوج گیری و پرواز کردن، به تعالی رسیدن و کمال یابی است.

وی با اشاره به توجه خیرین به مسائل آموزشی افزود: گام نهادن در مسیر آموزش، کمال و رشد و بالندگی جوانان و نوجوانان یک توفیق الهی است و نصیب هر کس نمی شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به مراسم جشن تکلیف دختران دانش آموز در حضور رهبر انقلاب بیان کرد: حضرت آقا نقش دختران و بانوان را برای آینده کشور بسیار مهم و اثرگذار خواندند.

ره اندازی گفتمان دشمن شناسی و استکبارستیزی توسط امام راحل عباسی با بیان اینکه مرور تاریخ انقلاب اسلامی از سوی نسل جوان بسیار اهمیت دارد، گفت: مطالعه تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی ضرورت و نیاز اصلی جامعه امروز است.

وی با بیان اینکه حضرت امام گفتمان دشمن شناسی و استکبارستیزی را به راه انداختند، افزود: شناخت دشمن و مبارزه به افکار و اندیشه های استکباری آمریکا و صهیونیسم و دیگر مستکبران چراغ راه انقلاب اسلامی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن و اشتغال دو اولویت اصلی دولت سیزدهم است

مسکن و اشتغال دو اولویت اصلی دولت سیزدهم است