مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-05سياسي

افتتاح 33 طرح عام المنفعه در بخش کوچصفهان رشت


فرماندار رشت از افتتاح 33 طرح عام المنفعه با اعتباری بیش از 18 میلیارد تومان در بخش کوچصفهان این شهرستان خبر داد و گفت: خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت برای مردم بازگو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا امام پناهی ظهر یکشنبه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در بخش کوچصفهان این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: حجم توطئه های هر روزه استکبار تا بدان حد بوده که دشمنان خارجی، تجزیه طلبان و متوهمان داخلی هر لحظه آماده دوران پسا جمهوری اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه با رهبری آیت الله خامنه ای، اراده استوار مردم، دعای خیر مستضعفان جهان و خون پاک شهیدان دشمنان راهی به جایی نمی برند، افزود: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام پناهی با ارائه آمار مقایسه ای از میزان بهره مندی هموطنان از امکانات گاز شهری و روستایی، انرژی برق، آب آشامیدنی، شبکه راه ها بخصوص احداث و بهسازی راه های روستایی در پیش و پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با بررسی این آمارها تغییرات چشمگیری در میزان برخورداری مردم از امکانات و تقویت زیرساخت ها در عمر پربرکت 44 ساله انقلاب اسلامی شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 33 طرح عام المنفعه در بخش کوچصفهان رشت

افتتاح 33 طرح عام المنفعه در بخش کوچصفهان رشت