مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-05دانش

ارتقای کیفیت آموزش عالی با تمرکز بر تمایزها محقق می شود


رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم در جلسه شورای دانشگاه اردکان گفت: ارتقای کیفیت آموزش عالی و رقابت علمی با تمرکز بر تمایزها به دست می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، روح الله رازینی رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم که در قالب سفر کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه اردکان سفر کرده بود، اظهار داشت: هریک از دانشگاه ها دارای نقاط قوت و خاصی هستند و با تمرکز بر همین نقاط متمایز هست که دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را در یک بستر رقابت سازنده در پیشبرد امور یاری می رساند.

وی با بیان اینکه باید در نظام کنونی سطح بندی دانشگاه ها بازنگری صورت بگیرد، افزود: سطح بندی دانشگاه ها بایستی با گونه شناسی، طبقه بندی و معیارهای متناسب با آن طبقه، سنجیده شود.

رییس مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، نهضت کیفیت را برای دانشگاه ها یک ضرورت دانست و بر توسعه کیفی در دانشگاه ها و توجه به موضوع تضمین کیفیت تأکید کرد.

وی با اشاره به پیشرفت های آموزش عالی کشور در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی گفت: حوزه علم و فناوری یک راهبرد برای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

رازینی همچنین سفرهای کیفیت وزارت علوم را سفرهای تعالی و با نگاه به آینده وزارت علوم توصیف کرد و گفت: این سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت آموزش عالی با تمرکز بر تمایزها محقق می شود

ارتقای کیفیت آموزش عالی با تمرکز بر تمایزها محقق می شود