مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-05بين الملل

ترکیه: سوئد عمداً فرایند پیوستن به ناتو را به خطر می اندازد


وزیر امور خارجه ترکیه تأکید کرد که سوئد از طریق اقدامات اسلام هراسی و اقدام علیه ترکیه عمداً فرایند ورود خود به ناتو را در معرض خطر قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  در پی اقدامات اسلام هراسانه اخیر سوئد و صدور مجوز این کشور برای هتک حرمت قرآن کریم و برگزاری تظاهرات علیه ترکیه، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه روز گذشته (شنبه) تصریح کرد که استکهلم عمداً فرآیند ورود به ناتو را برای خود در معرض خطر قرار می هد.

بنا بر گزارش روزنامه دیلی صاباح ترکیه، چاووش اوغلو طی سخنرانی در استان آنتالیا واقع در جنوب ترکیه در خصوص روند پیوستن سوئد به ناتو گفت: سازمان های تروریستی مین گذاری می کنند و .

سوئد عمداً بر روی مین ها پا می گذارد.

اگر بخواهند می توانند پاکسازی کنند .

وزیر امور خارجه ترکیه در ارتباط با تحرکات گروههای تروریستی که آنکارا و رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه را در سوئد هدف قرار می دهند، گفت: به سوئد بستگی دارد که تصمیم به پاکسازی این مین ها بگیرد یا این که بر روی این مین ها پا بگذارد.

اگر بر روی این مین ها پا بگذارند، منفجر خواهند شد .

وی ادامه داد که سازمان های تروریستی در کشور شما (سوئد) پرسه می زنند و اگر سوئد به تعهدات خود تحت تفاهم نامه سه جانبه الحاق به ناتو پایبند باشد، ما می نشینیم، صحبت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: سوئد عمداً فرایند پیوستن به ناتو را به خطر می اندازد

ترکیه: سوئد عمداً فرایند پیوستن به ناتو را به خطر می اندازد