مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-05سياسي

جلوگیری از تعطیلی 10 واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز


رییس کل دادگستری استان البرز به مناسب دهه فجر به تشریح اقدامات حمایتی قضایی از واحدهای تولیدی استان پرداخت و ضمن اعلام ممانعت از تعطیلی 10 واحد تولیدی در 10 ماهه سال جاری، - گفت که این اقدامات منجر به ایجاد یا حفظ اشتغال برای 4900 نفر شده است.

حسین فاضلی هریکندی در تشریح اقدامات دادگستری استان البرز در راستای تحقق شعار سال و حمایت قضایی از واحدهای تولیدی به مناسبت دهه فجر گفت: یکی از محورهایی که همواره در نشست های داخلی و عمومی رییس قوه قضاییه مورد تاکید قرار گرفته است حمایت از واحدهای تولیدی و ممانعت از تعطیلی آن ها و حفظ اشتغال نیروهای شاغل حتی در شرایطی است که پرونده واحد تولیدی در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.

رییس ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان البرز اضافه کرد: دادگستری کل استان البرز چندین گام مهم در این مسیر برداشته است که تشکیل بانک اطلاعاتی کلیه بنگاه های اقتصادی استان و همچنین شرکت های دانش بنیان به صورت تفکیک شده یکی از گام های اولیه مهم در این مسیر بوده است.

وی به فعالسازی ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز اشاره کرد و گفت که در 10 ماهه سال جاری، 12 جلسه کمیته های استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با مدیریت وی تشکیل شده که منجر به 59 مصوبه و چهار بازدید از واحدهای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی 10 واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز

جلوگیری از تعطیلی 10 واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز