مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-05سياسي

شهید «اسمعلی فرهنگیان» پیشرو در مبارزه با گروه های ضد انقلاب


شهید «اسمعلی فرهنگیان» قهرمان شجاع کرمانشاهی از حماسه آفرینان دوران قبل از انقلاب تا جنگ تحمیلی بود و در عملیات غرور آفرین کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد.

- کرمانشاه- شهید اسمعلی فرهنگیان قهرمان شجاع کرمانشاهی از حماسه آفرینان دوران قبل از انقلاب تا جنگ تحمیلی بود و در عملیات غرور آفرین کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- رؤیا متکیایی: حکایت ماندگار سلحشوران و دلاور مردان غیور کرمانشاهی در دفاع از انقلاب و میهن با خلق تصاویر زیبایی از ایثار، حماسه و شجاعت در دفتر تاریخ این مرز و بوم اسلامی همواره درخشیده است و مبارزات شیرمردان این خطه از پیش از انقلاب تا دوران هشت سال جنگ تحمیلی و تهاجم رژیم بعث عراق با حمایت کشورهای استکباری به خاک پاک ایران اسلامی تداوم داشته و جوانان دلیر کرمانشاهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل جنگیدند و حماسه آفریدند.

سردار رشید و شجاع کرمانشاهی شهید اسمعلی فرهنگیان در یکی از روزهای سال 1340 در روستای لیلمانج شهرستان سنقر به دنیا آمد و پس از طی دوران کودکی و نوجوانی قبل از انقلاب در مبارزات و تظاهرات ها برعلیه رژیم طاغوت حضوری فعال داشت و یک بار نیز در این راه مجروح شد و بارها توسط ساواک تحت تعقیب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «اسمعلی فرهنگیان» پیشرو در مبارزه با گروه های ضد انقلاب

شهید «اسمعلی فرهنگیان» پیشرو در مبارزه با گروه های ضد انقلاب