مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-05سياسي

ضعف زنجیره غذایی با تقویت صنایع تبدیلی از بین می رود


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین غذا یک زنجیره به هم پیوسته ای است و ضعف در زنجیره امنیت غذایی با تقویت صنایع تکمیلی و تبدیلی، - از بین می رود.

حجت الاسلام محمد سبزی در جریان افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه جهاد کشاورزی ساوه و زرندیه که همزمان با ایام دهه فجر با حضور مدیر کل دفتر صنایع تبدیلی و غذایی وزارت جهاد کشاورزی انجام شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد و شکوفایی بسیار صنعت و تولید در حوزه های گوناگون هستیم و ساوه و زرندیه توانسته اند قریب به نیمی از صنایع استان در بخش های مختلف را در دل خود جای دهند.

وی به راه اندازی سردخانه و انبار نگهداری مواد غذایی و دارویی روستایی گرایلو در شهر صنعتی کاوه اشاره کرد و افزود: برای نگهداری محصولات کشاورزی و دارویی تا میزان 200 هزار تن در این سردخانه هدفگذاری شده است و قرار است دانه های روغنی در این سردخانه نگهداری و تبدیل به روغن شود.

وی افزود: با فعالیت این سردخانه و انبار، زنجیره ای از مواد غذایی مورد نیاز انسان و دام تولید و روانه بازار مصرف خواهد شد و می تواند زمینه ساز توسعه در تولید انواع محصولات کشاورزی و مواد غذایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف زنجیره غذایی با تقویت صنایع تبدیلی از بین می رود

ضعف زنجیره غذایی با تقویت صنایع تبدیلی از بین می رود