مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-05اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه صنعت گردشگری در طالقان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به ظرفیت های بی شمار طالقان در توسعه صنعت گردشگری گفت: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی از اصلی ترین اقداماتی است که برای توسعه این صنعت در طالقان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یحیی داراییژ سرپرست اداره کل صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان البرز، بعدازظهر امروز با حضور در شهرستان طالقان ضمن بازدید از تأسیسات گردشگری در نشستی با حضور فرماندار طالقان و معاونان از نزدیک به بررسی چالش ها و راهکارها برای رشد گردشگری در این منطقه پرداخت.

  سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، افزود: طالقان از جنبه های بسیار به خصوصا برخورداری از ظرفیت های طبیعی برای توسعه گردشگری استان اهمیت دارد.

  سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه طالقان دارای 84 اثر تاریخی ثبت ملی شده است، افزود: استفاده از تمام ظرفیت های مختلف، تاریخی، طبیعی، بومگردی و گردشگری مذهبی طالقان می تواند توسعه گردشگری در منطقه را به همراه داشته باشد.

  سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز در این سفر نیمروزی به طالقان به همراه فرماندار با چند تن از سرمایه گذاران ملاقات کرد و در خصوص رفع 20 مورد از مشکلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه صنعت گردشگری در طالقان

حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه صنعت گردشگری در طالقان