مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-05اجتماعي

عملیات ساخت اولین مدرسه اوتیسم در کردستان آغاز شد


همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار کردستان، عملیات ساخت اولین مدرسه آموزشی و توانبخشی اوتیسم در استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم کلنگ زنی اولین مدرسه 10 کلاسه خیر ساز اوتیسم، صبح یکشنبه با حضور استاندار، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از مسئولین استانی در شهرک اندیشه سنندج برگزار و عملیات احداث این پروژه آموزشی با کلنگ زنی آغاز شد.

طالب محمدی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان در این مراسم گفت: این مدرسه خیرساز در 3 هزار و 600 متر مربع دارای 10 کلاس درس، اتاق های کاردرمانی، گفتاردرمانی، شن درمانی و فضای های مناسب فعالیت های هنری و ورزشی به بهره برداری می رسد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینکه هزینه ساخت مدارس اوتیسم 10 برابر مدارس عادی است، تصریح کرد: از مسئولان و خیرین انتظار می رود که همواره دانش آموزان با نیازهای ویژه را مورد توجه و حمایت خود قرار بدهند.

محمدی با اشاره به اینکه 120 دانش آموز اوتیسم در استان داریم، گفت: دانش آموزان اوتیسم نیاز به امکانات بیشتری دارند و باید در هر کلاس حداکثر 3 نفر حضور داشته باشند.

وی گفت: در مدارس با نیازهای ویژه 10 شهرستان در سطح استان به 120 دانش آموز دارای اختلال طیف اوتیسم خدمات آموزشی، پرورشی و حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت اولین مدرسه اوتیسم در کردستان آغاز شد

عملیات ساخت اولین مدرسه اوتیسم در کردستان آغاز شد