مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-05اقتصادي

تیرآهن H22 برای اولین بار توسط ذوب آهن اصفهان تولید شد


در ایام دهه مبارک فجر و برای اولین بار در کشور تیرآهن H22 در ذوب آهن اصفهان تولید شد.

- به همت تلاشگران کارگاه نورد 650 و با همکاری سایر بخش های کارخانه، تیرآهن H22 برای اولین بار در کشور در ذوب آهن اصفهان،تولید شد.

    علیرضا مهرابی قائم مقام مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه دهه مبارک فجر و  برای اولین بار در کشور، محصول H22 به همت تلاشگران کارگاه نورد 650 و با همکاری سایر بخش های کارخانه در اولین مرحله به تولید نرمال رسید و یک محصول ارزش افزای دیگر به سبد محصولات ساختمانی ذوب آهن اصفهان اضافه شد.

  وی افزود: طراحی کالیبر، تراش غلتک و تامین قطعات و تکنولوژی های مورد نیاز برای تولید H22 طی 9 ماه آماده سازی شد و به دلیل اینکه از تجهیزات تولیدی H20 در فرایند تولید محصول جدید استفاه کردیم، هزینه های تولید کاهش یافت.

  قائم مقام مدیر مهندسی نورد شرکت با اشاره به اینکه تناژ تولید H22 به حدود 650 تن در شیفت می رسد، ادامه داد: این محصول جدید در حد وسط H های سایز پایین و سایز بالا تولیدی کارخانه قرار می گیرد و این موضوع استراتژیک بودن آن را دو چندان می کند.

مهرابی خاطر نشان کرد : بحمدالله تجربه و دانش تلاشگران ذوب آهن اصفهان تاحدی ارتقاء یافته است که محصولات استاندارد تولیدی این کارخانه عظیم در همان فرایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیرآهن H22 برای اولین بار توسط ذوب آهن اصفهان تولید شد

تیرآهن H22 برای اولین بار توسط ذوب آهن اصفهان تولید شد