مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-05اقتصادي

8700 واحد مسکن ملی در گیلان در دست اجراست


استاندار گیلان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در ساخت و تامین مسکن گفت: 8700 واحد مسکن ملی در استان در حال احداث است و تقریبا 2000 واحد بیشتر از مبلغ واریزی متقاضیان ساخت مسکن اجرایی شده است.

- اسدالله عباسی امروز، 16 بهمن ماه در آیین افتتاح 400 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان و سه واحد آموزشی در شهرستان ماسال، افزود: تاکنون 6800 متقاضی مسکن در استان مبلغ اولیه 40 میلیون تومان را واریز کرده اند.

وی تعهدات طرح ملی مسکن در دوره اول در استان را 30 هزار نفر عنوان کرد و افزود: جانمایی ساخت 27 هزار واحد مسکونی در گیلان انجام گرفته و زمین برای ساخت آماده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مسکن و اشتغال در اولویت برنامه های دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: رییس جمهور به ما دستور داده و تاکید کرده تا به قول هایی داده شده عمل کنیم؛ از این رو ما در استان موضوعات مربوط به پسماند، اشتغال و مسکن را در دستور کار و اولویت داریم.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی حدود 85 درصدی سد لاستیکی در ماسال اظهار کرد: افتتاح این سد برای گردشگری و استفاده آب اهمیت دارد و با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده باید برای اتمام آن اقدام شود؛ ماسال و برخی دیگر از مناطق استان به دلیل تاخیر در شهرستان شدن، قدری دچار عقب ماندگی هستند که برای رفع محرومیت آنها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8700 واحد مسکن ملی در گیلان در دست اجراست

8700 واحد مسکن ملی در گیلان در دست اجراست