مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-05اقتصادي

2500 بسته معیشتی دهه فجر بین نیازمندان شاهرود توزیع شد


مسئول رزمایش مواسات و کمک مومنانه شاهرود بابیان اینکه دو هزار و 500 بسته معیشتی دهه فجر بین نیازمندان توزیع شد، گفت: ارزش هر بسته معیشتی 450 هزار تومان برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآغاز شده و همچنان نیز بی وقفه ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه دو هزار و 500 بسته معیشت دهه فجر سال جاری بین نیازمندان توزیع شد، افزود: این بسته ها به همت بسیج سازندگی، گروه های جهادی سپاه، خیران و نیکوکاران تهیه شده و در اختیار خانواده های کم برخوردار و محروم شاهرود قرار گرفته است.

مسئول رزمایش مواسات و کمک مومنانه شاهرود بابیان اینکه این بسته های معیشت اقلام ضروری نظیر برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رب را شامل می شود، ابراز داشت: ارزش هر بسته معیشتی معادل 450 هزار تومان برآورد شده است.

حسینی بابیان اینکه هدف از اجرای طرح این بود که مردم محروم و نیازمند هم از برکات جشن های دهه مبارک فجر بهره مند شده و طعم خدمت را بچشند، تصریح کرد: کمک های مومنانه به نیازمندان به بهانه های مختلف با همراهی خیران و نیکوکاران شهر در دست اقدام است.

وی ضمن بیان اینکه در راستای تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ازدواج 20 سری جهیزیه نیز به همت خیران تهیه و بین نیازمندان توزیع شدند، افزود: این جهیزیه شامل 13 قلم کالا به ارزش تقریبی هر سری 35 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 بسته معیشتی دهه فجر بین نیازمندان شاهرود توزیع شد

2500 بسته معیشتی دهه فجر بین نیازمندان شاهرود توزیع شد