مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-05اقتصادي

ساماندهی بافتهای فرسوده شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار گیرد


معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان تویسرکان گفت: ساماندهی بافت های فرسوده شهرستان در دستور کار قرار بگیرد در صورتی که ساماندهی نشود خسارات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

- علیرضا اسماعیل بگی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بهره گیری از دانش جمعی و نقطه نظرات کلیه مدیران دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی در جهت تحقق کاهش مشکلات، ناپایداری ها و ارتقا شرایط کیفی زندگی در سکونت گاه ها از طریق ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمان ها، توسعه و بهبود زیرساخت ها، تأمین خدمات شهری و ایجاد فرصت های شغلی بسیار حائز اهمیت است و باید به این موضوعات توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بافت فرسوده مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی در پی دارد افزود: همه ادارات و دستگاه ها با جدیت در زمینه ساماندهی و احیای بافتهای فرسوده همکاری های لازم را انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری یادآور شد: تدوین برنامه جامع و اقدام مشترک در جهت رسیدن به اهداف بازآفرینی و اجرای هرگونه روش برای مقابله با مشکلات شهری با اهداف بلند راهبردی، دارای ارزش و قابل پیگیری خواهد بود.

اسماعیل بگی مطرح کرد: بازسازی، بهسازی فضای شهری، محلات و ارتقای سطح خدمات عمومی از جمله اقداماتی است که باید در بافت های فرسوده انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بافتهای فرسوده شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار گیرد

ساماندهی بافتهای فرسوده شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار گیرد