مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-05سياسي

اختصاص بیش از 500 میلیارد اعتبار به دانشگاه های سطح استان همدان


استاندار همدان از اختصاص بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای حوزه دانشگاه های سطح استان خبر داد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان از اختصاص بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای حوزه دانشگاه های سطح استان خبر داد.

علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه 16 بهمن ماه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی و رونمایی از سرود اسدآباد،اظهار کرد: انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است چراکه تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری همین بوده و به مباحث فرهنگی توجه ویژه ای داشته اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه از حوزه فرهنگی غفلت شد و کسانی که از حوزه فرهنگ غفلت کردند باید پاسخ مردم و رهبری را بدهند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید موکد بر مبحث فرهنگ داشتند و دشمن به علت شکست از راه جنگ نظامی این بار به جنگ فرهنگی روی آورده و راه فرهنگی را برای تهاجم به ملت ایران اسلامی انتخاب کرده و مهمترین مکان برای آگاهی بخشی این موضوع دانشگاه ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه فکر، شخصیت، روش و منش هر انسان در دانشگاه شکل می گیرد، گفت: علت اینکه همواره مقام معظم رهبری بر علوم انسانی و بومی سازی متون و علوم در دانشگاه تاکید دارند، همین بوده است و وقتی دیدگاه و نظریات غربی در دانشگاه ها تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 500 میلیارد اعتبار به دانشگاه های سطح استان همدان

اختصاص بیش از 500 میلیارد اعتبار به دانشگاه های سطح استان همدان