مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:462023-02-05اقتصادي

عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون آغاز شد


مهدی دونده در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد که هدف آن ساماندهی و تسهیل تردد ناوگان تجاری و مسافران میان ایران و افغانستان است.

فرماندار تایباد افزود: طرح جامع پایانه مرزی دوغارون با اعتبار 208 میلیارد تومان درحال اجراست که در سطحی به مساحت 40 هکتار انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون توسط سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در سطح 78 هزار متر مربع و با سرمایه گذاری 95 میلیارد تومان اجرا می شود.

دونده بیان کرد: احداث سالن مسافری، سالن تجاری، پست کنترل مرزی و تفکیک سازی محل تردد کامیون ها و مسافران در پایانه مرزی و زیرسازی، جدول بندی و توسعه امکانات رفاهی در بازارچه مرزی دوغارون انجام خواهند شد.

فرماندار تایباد تصریح کرد: اجرای این طرح های جامع نقش بالایی در روانسازی و تسهیل رفت و آمد ناوگان تجاری و مسافران ایرانی و افغانستانی در گذرگاه زمینی دوغارون دارد.

وی خاطرنشان کرد: معبر رسمی دوغارون در یکی از دالان های مهم اقتصادی در آسیا قرار گرفته و فاصله کوتاهی با هرات، دومین شهر بزرگ افغانستان، دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون آغاز شد

عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون آغاز شد