مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-05پزشكي

هم اندیشی اساتید در زمینه قوانین پوشش و اخلاق حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز


نشست هم اندیشی در زمینه قوانین اجرای پوشش و اخلاق حرفه ای در دانشگاه، با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس نشست هم اندیشی در زمینه قوانین اجرای پوشش و اخلاق حرفه ای در دانشگاه، با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست هم اندیشی با اساتید در زمینه قوانین اجرای پوشش و اخلاق حرفه ای، بر اهمیت آسیب شناسی مسائل جامعه در دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، دکتر سید وحید حسینی با اشاره به اهمیت آگاهی از نقاط ضعف برای رفع آنها، گفت: با توجه به توانمندی های دانشگاه به عنوان یک محیط فرهنگی موثر، می توانیم مسائل موجود در جامعه را بررسی کرده و پس از آسیب شناسی، راهکارهای مفید ارایه کنیم.

او با اشاره به نقش محیط دانشگاهی در توسعه فرهنگ و آینده، نقش جامعه علمی را در این زمینه تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم به اصولی که به آنها اعتقاد داریم، عمل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: دشمنان کشور با تمام توانمندی برای تضعیف کشور برنامه ریزی دارند و ضعف ها و مشکلات را بزرگنمایی می کنند، اما مردم ما در 44 سال گذشته نشان داده اند که همراه با نظام و انقلاب هستند و اصل نظام و حاکمیت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی اساتید در زمینه قوانین پوشش و اخلاق حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز

هم اندیشی اساتید در زمینه قوانین پوشش و اخلاق حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز