مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:562023-02-05سياسي

دهکده کشاورزی در مازندران ایجاد می شود/ راه اندازی پالایشکاه شیر در استان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود حسینی پور بعدازظهر امروز در همایش دهیاران و شوراهای استان که با حضور وزیر کشور در حال برگزاری است، با تبریک ولادت امام علی(ع) و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی بر اساس آموزه های دینی و ارزشی و برنامه ریزی امام راحل برای مناطق کشور خدمات زیادی در سطح روستا ارائه کرده است.

وی با اشاره به محرومیت های روستاهای استان در پیش از انقلاب،گفت: امروز بیش از 95 درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخودار هستند، خدمات بهداشت، راه آسفالت، ارتباطی در همه روستاهای استان ایجاد شده است.

استاندار مازندران، یادآور شد: با وجود همه خدمات اما روستاهای استان خالی از سکنه شده که دلیل آن عدم توسعه اشتغال در روستاها بوده است که طرح مهاجرت معکوس در روستاهای استان را پیگیری می کنیم.

حسینی پور به اقدامات انجام شده برای توسعه فعالیت اقتصادی در روستاهای استان،گفت: توسعه راه روستایی، تامین نیاز آبی از اقدامات انجام شده دولت در مازندران بوده است.

وی با اشاره به سیاست های عدم حمایت از روستاها در دولت های گذشته،گفت: طرح رونق اقتصادی روستایی در استان مازندران با آسیب شناسی از روستاها در دستور کار قرار داده و نیازمندی های هر بخش از روستاها را احصا کرده و سیاست برنامه توسعه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده کشاورزی در مازندران ایجاد می شود/ راه اندازی پالایشکاه شیر در استان

دهکده کشاورزی در مازندران ایجاد می شود/ راه اندازی پالایشکاه شیر در استان