مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-05سياسي

مشکلات مرغداران در اسرع وقت مرتفع شود


نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حل مشکل مرغداران، گفت: برخی مشکلات مرغداران بر زمین مانده که عمده آن عدم هماهنگی بین اتحادیه ها و وزارت جهادکشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی کوچی عصر یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرغداران شهرستان جهرم با بیان اینکه جهرم دومین تولید کننده مرغ در استان فارس است، اظهار داشت: باید وزارت جهاد کشاورزی از مرغداران حمایت ویژه کند و این انتظاری است که از این وزارتخانه داریم و در دیدارها و جلسات بر آن تاکید می کنیم.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شرایط سختی است و باید از مرغداران حمایت کنیم، گفت: متأسفانه برخی مشکلات حوزه مرغداران بر زمین مانده که بخش عمده عدم هماهنگی بین اتحادیه ها و وزارت جهادکشاورزی است.

رضایی ادامه داد: اتحادیه باید در میدان کار باشد و کارها و مشکلات مرغداران را پیگیری و دنبال کند چرا که استان فارس به عنوان سومین تولیدکننده کشور نباید دچار مشکل باشد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بحث استمهال وام هم پیگیری خواهیم کرد و در هفته جاری این موضوع را در دستور کار قرار خواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مرغداران در اسرع وقت مرتفع شود

مشکلات مرغداران در اسرع وقت مرتفع شود