مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-05اقتصادي

ارائه 150 بسته سرمایه گذاری گلستان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از معرفی 150 بسته و فرصت سرمایه گذاری گردشگری استان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد ساوری بعدازظهر پنج شنبه در خصوص برنامه های استان در نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی تهران اظهارکرد: بر اساس برنامه ریزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی هم زمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 لغایت 21 بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: بخش نمایشگاهی حوزه گردشگری استان گلستان با متراژ حدود 300 مترمربع در سالن 40 واقع شده است.

ساوری اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران یکی از اصلی ترین فرصت ها در معرفی توانمندی های سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرصت های سرمایه گذاری استان در این بخش ها است.

وی بیان کرد: حضور استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران صرف حضور نخواهد بود و اگر به درستی از آن بهره برداری کنیم می تواند آغازگری برای جلب و جذب گردشگران و سرمایه گذاران به استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 150 بسته سرمایه گذاری گلستان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری

ارائه 150 بسته سرمایه گذاری گلستان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری