مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-05اقتصادي

صنایع بزرگ باید تولید کننده برق باشند


در استان زنجان باید به سمتی حرکت کنیم که صنایع بزرگ خود تولیدکننده برق باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های صنعت برق، گفت: حرکت به سمت تولید توزیع یافته و کنترل داده محور دو هدف بسیار مهم در تولید انرژی است که با توجه به انرژی های نو و حرکت به سمت دانه بندی های ریز در کنترل داده ها محقق خواهد شد.

وی افزود: توجه به صنایع و هدایت صنایع بزرگ به سمت خود تولیدکنندگی و تولید انرژی به صورت انرژی های نو بسیار حائز اهمیت است و باید با ترغیب افراد با سرمایه های کوچک به تولید انرژی با استفاده از انرژی های نو و با تمرکز با راندمان دست پیدا کنیم.

استاندار زنجان تولید انرژی به صورت انرژی های نودر خانه های روستایی با استفاده از حمایت های دولتی را مهم دانست و افزود: امیدواریم تاسال آینده بتوانیم شاهد کارهای خوبی در این زمینه باشیم.

افشارچی حرکت به سمت دانه بندی های ریز را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: دانه بندی های ریز در کنترل داده ها بسیار مؤثر بوده و این داده ها در دراز مدت در برنامه ریزی ها بسیار مورد استفاده خواهند بود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 6600 چاه روستایی برق دار شدند، گفت: این عدد در سال 87 3600 چاه بوده که در طول 14 سال تقریباً دو برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع بزرگ باید تولید کننده برق باشند

صنایع بزرگ باید تولید کننده برق باشند