مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-05سياسي

تفاهمنامه همکاری وزارت دفاع و وزارت جهادکشاورزی تبادل شد


آیین تفاهمنامه همکاری وزارت دفاع و وزارت جهادکشاورزی با حضور معاون مهندسی وزارت دفاع و معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیین تبادل تفاهم نامه همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی عصر امروز (یکشنبه 16 بهمن ماه) با حضور سید مهدی نامجوی معاون مهندسی و پدافند غیر عامل و علیرضا مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

براساس این گزارش، در راستای تحقق موضوع بهره وری آب در اراضی کشاورزی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تفاهمنامه ای با موضوع حفظ منابع آب و خاک با استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای موجود در اراضی کشاورزی تحت پوشش وزارت دفاع با رویکرد کشاورزی حفاظتی به منظور افزایش بهره وری آب و پایداری تولید با فراهم ساختن منابع تسهیلاتی و اعتباری و سرفصلهای ذیل منعقد شد.

  1 - آماده سازی و همکاری موثر ،آموزشی تحقیقاتی و کاربردی در اجرای طرحهای کشاورزی حفاظتی در اراضی کشاورزی آبی دیم و مراتع در مجموعههای تحت مدیریت وزارت دفاع  2 - همکاری و ارائه تصاویر ماهواره ای در راستای شناسایی آخرین وضعیت اراضی کشاورزی، مراتع و کانون های گرد وغبار.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه همکاری وزارت دفاع و وزارت جهادکشاورزی تبادل شد

تفاهمنامه همکاری وزارت دفاع و وزارت جهادکشاورزی تبادل شد