مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-05سياسي

بصیرت ملت ایران مانع اجرای نقشه های شوم دشمنان است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران همواره مانع از اجرای نقشه های شوم استکبار جهانی در داخل ایران شده است.

- اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران همواره مانع از اجرای نقشه های شوم استکبار جهانی در داخل ایران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر یکشنبه در یادواره شهدای بخش اظهار کرد: امام راحل به کشور ایران، اسلام و مسلمانان عزت و عظمت داد و دست استکبار و طاغوت را برای همیشه از ایران قطع کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره از غیرت و عظمت ملت ایران در هراس و واهمه است، خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا پیام رسان آرمان و اهداف شهدا هستند و این کم ترین کاری است که می توانیم برای بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انجام دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل رشادت های رزمندگان قصابه در عملیات والفجر 8 را یادآور شد و بیان کرد: عملیات والفجر 8 یکی از عملیات های مهم و حساس در دوران دفاع مقدس بود و این عملیات به دلیل رشادت های رزمندگان، خداباوری و جنگ شجاعانه آنان که نیروهای بسیاری از بخش قصابه در آن حضور داشتند نمایشی از اقتدار ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت ملت ایران مانع اجرای نقشه های شوم دشمنان است

بصیرت ملت ایران مانع اجرای نقشه های شوم دشمنان است