مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:452023-02-05سياسي

فرآوری اورانیوم در کشور تسهیل می شود


رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به رونمایی از فناوری جدید دارای قابلیت فرآوری اورانیوم در یکی از معادن استان یزد گفت: فرآوری اورانیوم در کشور تسهیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی، عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از سه محصول ساخت شرکت توسعه کاربرد پرتوها در مجتمع پرتوفرآیند ایران مرکزی در یزد اظهار داشت: در چهل و چهار سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش های خود را گسترده تر کرده اند زیرا در این چند دهه و تا این لحظه نتوانسته اند در هیچ کدام از توطئه ها و نقشه های شوم خود به نتیجه برسند و به حتم این تلاش های آنها نتیجه نخواهد داد.

اسلامی افزود: باید وابستگی در مواردی را که نیاز کشور محسوب می شود، را قطع کنیم و با توکل به خداوند در این مسیر مطمئن باشیم که نتیجه می گیریم؛ این موارد در سایه تحقیقات نتیجه گرا و مساله محور محقق می شود و آنچه امروز بهره برداری شد، نتیجه تحقیقاتی است که مورد نیاز جامعه بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان با تحریم های همه جانبه و به قول خودشان فلج کننده، سعی کردند که نارضایتی مردم ایران را روزافزون کنند؛ آنها سعی کردند با تحریم، مسیرهای اصلی را از بین ببرند و فساد را در درون سیستم های مبادلات مالی و تجاری رخنه دهند تا به اعتماد مردم آسیب بزنند، بنا بر این باید مراقبت کنیم تا در نقشه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآوری اورانیوم در کشور تسهیل می شود

فرآوری اورانیوم در کشور تسهیل می شود