مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-05سياسي

گزارش استاندار و 3 دستور رییس جمهور برای مساعدت به زلزله زدگان خوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، استاندار آذربایجان غربی با حضور در هیات دولت، گزارشی از سفر آیت الله رییسی به شهرستان خوی و نیازمندی های منطقه را مطرح کرد که رییس جمهور پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان و مساعدت برای بازسازی خانه های آسیب دیده مردم .

- استاندار آذربایجان غربی با حضور در هیئت دولت، گزارشی از سفر آیت الله رییسی به شهرستان خوی و نیازمندی های منطقه را مطرح کرد که رییس جمهور پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان و مساعدت برای بازسازی خانه های آسیب دیده مردم و استمهال بازپرداخت وام های دریافتی را کمکی برای آسیب دیدگان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، استاندار آذربایجان غربی با حضور در هیات دولت، گزارشی از سفر آیت الله رییسی به شهرستان خوی و نیازمندی های منطقه را مطرح کرد که رییس جمهور پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان و مساعدت برای بازسازی خانه های آسیب دیده مردم و استمهال بازپرداخت وام های دریافتی را کمکی برای آسیب دیدگان دانست.

آیت الله سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه در جلسه هیات دولت همچنین با تشکر از خدمات انجام شده توسط نیرو های هلال احمر و نیرو های مسلح و بسیج در زمینه امدادرسانی و اسکان اضطراری، بر ضرورت بازسازی و نوسازی مسکن مردم تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش استاندار و 3 دستور رییس جمهور برای مساعدت به زلزله زدگان خوی

گزارش استاندار و 3 دستور رییس جمهور برای مساعدت به زلزله زدگان خوی