مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-05سياسي

انقلاب اسلامی روحیه استقلال و آزادی را به کشور بازگرداند


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه عزت اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای مردم است، گفت: انقلاب اسلامی روحیه استقلال و آزادی را به کشور بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی ظهر یکشنبه در همایش روحانیون اهل سنت منطقه اورامانات استان کرمانشاه اظهار کرد: باید تأمل کنیم ببینیم انقلاب برای ما چه کاری انجام داده و شرایط کنونی و پیش از انقلاب را به درستی و با در نظر گرفتن شرایط منطقه و جهان باهم مقایسه کنیم.

وی با بیان اینکه باید ببینیم ما نیز برای انقلاب چه کرده ایم، افزود: کرامت و عزت اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای مردم است بنابراین باید با اتحاد و وحدت این برادری را تحکیم کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب 40 هزار مستشار آمریکایی در این کشور آقایی می کردند و حتی شاه مملکت هم قادر نبود به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست، گفت: اکنون با وجود همه فراز و فرودها این مردم ایران هستند که کشور خودشان را اداره می کنند.

صحرایی بیان کرد: این گوهری که خدا به ما سپرده را باید با همراهی با آن قدرش را بدانیم زیرا این انقلاب یک هدیه الهی است.

وی ادامه داد: اگر جامعه اسلامی قدر برادری خود را بداند نباید از هیچ چیز بترسد زیرا خداوند عزت و عظمت خودمان را به خودمان سپرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی روحیه استقلال و آزادی را به کشور بازگرداند

انقلاب اسلامی روحیه استقلال و آزادی را به کشور بازگرداند