مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-05اقتصادي

بهره برداری از 54 پروژه مخابراتی در بوشهر


امسال هم زمان با ایام الله دهه فجر 54 پروژه مخابراتی دردهه مبارک فجر در استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

- علی مهرپویا یکشنبه 16 بهمن در جمع خبرنگاران از افتتاح 54 پروژه مخابراتی در ایام مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 142 میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.

وی با تأکید بر اینکه پروژه های انجام شده موجب ارتقاء بیشتر کیفیت شبکه مخابراتی استان خواهد شد افزود: طرح های مربوط به احداث سایت های جدید تلفن همراه جهت پوشش شبکه سیار در شهرها و روستاهای استان، ارتقاء تکنولوژی سایت های موبایل استان به 3G و 4G، واگذاری تلفن ثابت و ADSL به متقاضیان، گسترش شبکه فیبر نوری در مسیرهای روستایی، شهری و بین شهری و همچنین ایجاد بستر لازم جهت افزایش پهنای باند مصرفی مشتریان خانگی و تجاری است.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر اعلام کرد که کلنگ زنی 14 پروژه مخابراتی در ایام مبارک فجر در سطح استان صورت می پذیرد که این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان است.

وی توسعه مخابرات استان را مستمر دانست و گفت: تأمین ارتباطات مخابراتی در کلیه نقاط استان اعم از بهسازی، نوسازی و ایجاد زیرساخت های مخابراتی از اولویت کاری ماست تا بتوانیم خدمات و سرویس های مناسب شهروندان را واگذار و رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 54 پروژه مخابراتی در بوشهر

بهره برداری از 54 پروژه مخابراتی در بوشهر