مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-05اقتصادي

تامین نیاز 10 هزار تنی پرمنگنات پتاسیم کشور


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت تکمیل زنجیره تولید گفت: شرکت آنا کیمیا منگنز نیاز 10 هزار تنی پرمنگنات پتاسیم کشور را رفع خواهد کرد که دانش آن هم در زنجان تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در آیین افتتاح فاز 3 شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان با بیان اینکه صنعت از آغاز سال تا کنون بیش از 110 برنامه بهره برداری با سرمایه گذاری 3 هزار و 700 میلیارد تومانی دارد، اظهار کرد، از بین این طرح ها 7 طرح اثرگذار معرفی شده که با نگاه و استراتژی زنجیره تولید و تامین ارزش، اشتغال و دانش بنیان برای افتتاح انتخاب شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره چیدمان انجام شده برای افتتاح صنایع افزود: صنایعی که ارزش زنجیره تولید و دانش داشته باشند در برنامه های افتتاح ایام دهه فجر دیده شده اند.

وی با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت تکمیل زنجیره تولید افزود: شرکت آنا کیمیا منگنز نیاز 10 هزار تنی منگنز کشور را رفع خواهد کرد که دانش آن هم در زنجان تولید شده است.

همچنین رضا هدایتی، مدیرعامل شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان در این آیین اظهار کرد: باید برای معانی کلماتی مانند کارآفرین، سرمایه دار و سرمایه گذار فکری شود چرا که این کلمات معانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیاز 10 هزار تنی پرمنگنات پتاسیم کشور

تامین نیاز 10 هزار تنی پرمنگنات پتاسیم کشور