مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-05سياسي

خوشحالی ابوالفضل پورعرب از عفو متهمان حوادث اخیر/حالا نوبت آشتی ملی است


از اینکه عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان، از سوی رهبر انقلاب مورد موافقت قرار گرفته است، - ابوالفضل پورعرب ـ بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ـ از اینکه عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان، از سوی رهبر انقلاب مورد موافقت قرار گرفته است، ابراز خوشحالی کرد و گفت: الهی شکر که این اتفاق افتاد؛ اگر آشتی ملی هم صورت بگیرد عالی می شود تا بتوانیم لب های خندان مردم را ببینیم.

ابوالفضل پورعرب ـ بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ـ از اینکه عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب مورد موافقت قرار گرفته است، ابراز خوشحالی کرد و گفت: الهی شکر که این اتفاق افتاد؛ اگر آشتی ملی هم صورت بگیرد عالی می شود تا بتوانیم لب های خندان مردم را ببینیم.

پورعرب در گفت وگویی با ایسنا درباره ی احساسش پس از شنیدن خبر موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازاتِ جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، با اظهار خوشحالی و مسرت فراوان از این اتفاق، گفت: خوشحالم این اتفاق افتاد.

حال خواهش من و امثال من، جامعه و یا پدر و مادرها در این تصمیم موثر بود، به هر حال اتفاقی که افتاده باعث مسرت و خوشحالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالی ابوالفضل پورعرب از عفو متهمان حوادث اخیر/حالا نوبت آشتی ملی است

خوشحالی ابوالفضل پورعرب از عفو متهمان حوادث اخیر/حالا نوبت آشتی ملی است