مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-05اقتصادي

افتتاح و بهره برداری 138 میلیارد پروژه عمرانی مختلف در اسدآباد


در پنجمین روز از دهه مبارک فجر بیش از 138 میلیارد تومان پروژه مختلف عمرانی، آموزشی، صنعتی، واحد مسکن مددجویی و مخابرات در این شهرستان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر بیش از 138 میلیارد تومان پروژه مختلف عمرانی، آموزشی، صنعتی، واحد مسکن مددجویی و مخابرات در این شهرستان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه 12 کلاسه شهید سعیدی نخستین پروژه پنجمین روز دهه مبارک فجر در شهرستان اسدآباد بود که با حضور استاندار همدان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح فوق در سال 98 آغاز و طی مدت چهار سال در بهمن ماه امسال این طرح تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

حمید شیرازیانی زیربنای این پروژه را 2500 مترمربع در سه طبقه شامل 19 کلاس درس و آزمایشگاه به همراه نمازخانه، سالن اجتماعات، سرویس بهداشتی و نیز تجهیزات کامل سرمایشی و گرمایشی و آموزشی دانست و تصریح کرد: برای طرح فوق اعتباری افزون بر 10 میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از اعتبارات این طرح از محل اعتبارات تخریب و بازسازی و نیز از محل اعتبارات محرومیت زدایی تامین شد.

افتتاح دکل مخابراتی روستای گردشگری ملحمدره دومین طرح افتتاح شده امروز با حضور استاندار همدان دکل مخابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری 138 میلیارد پروژه عمرانی مختلف در اسدآباد

افتتاح و بهره برداری 138 میلیارد پروژه عمرانی مختلف در اسدآباد