مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-05سياسي

بخشی از کار مدیریت غلبه بر اصطکاک ها است/ افق توسعه زنجان روشن است


استاندار زنجان استاندار زنجان با تاکید بر روشن بودن افق توسعه استان در امور مختلف از جمله صنعت گفت: بخشی از کار ما غلبه بر اصطکاک های موجود است که همان موانع توسعه به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در آیین افتتاح فاز 3 شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان با بیان اینکه اگر در جمهوری اسلامی متناسب با تلاش و انرژی صرف شده حرکت کنیم، وضعیت خیلی بهتر از موقعیت فعلی می شود، اظهار کرد، اظهار کرد: من هم به اندازه شما مشکل داشتم بسیار تلاش کردم تا حل شود.

استاندار زنجان افزود: هنر مدیریت در این کشور این است که از میان این مشکلات راهی باز کرده و با نگاه مثبت کار کرده و امور را پیش برد.

وی ایجاد تحول در سبد تولیدات شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان را از افتخارات مجموعه دانست و تاکید کرد: این اقدام انجام شده جای تقدیر دارد.

افشارچی با بیان اینکه تحول در سبد تولیدات شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان موجب ایجاد زنجیره ارزش شده است، ادامه داد: تولید دانش برای ایجاد تحول در تولیدات از دیگر اقدامات با ارزش انجام شده در این شرکت است که باید قدر دانسته و برای صادرات آن تلاش شود.

استاندار زنجان به افزایش صادرات دانش فنی کشور در سال جاری به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون دلار اشاره و تصریح کرد: این مبلغ در سال گذشته 500 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از کار مدیریت غلبه بر اصطکاک ها است/ افق توسعه زنجان روشن است

بخشی از کار مدیریت غلبه بر اصطکاک ها است/ افق توسعه زنجان روشن است