مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-05اقتصادي

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در روستاهای مازندران


معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار مازندران ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق روستایی را از عمده مشکلات پیش رو در استان دانست و گفت: 2 هزار و 222 روستای مازندران دارای دهیاری هستند دهیاران برای جلوگیری از روند ساخت و سازهای غیرمجاز نقش مهم و تعیین کننده ای دارند.

- رضا علیخانی کوشکک عصر امروز در همایش سراسری 2 هزار نفر از دهیاران مازندران که در ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم نسبت به توسعه فعالیت های اقتصادی در روستاها و مناطق کم برخوردار اهتمام ویژه ای دارد، اظهار کرد :بدون شک برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد :ایجاد زیرساخت های توسعه ای و انجام فعالیت های اقتصادی در روستاها،علاوه بر بهبود وضع معیشتی خانوارها در اشتغالزایی نیز بسیار مهم و اثرگذار است.

معاون استاندار مازندران طرح توسعه اقتصادی در روستاهای مازندران را از جمله طرح های مهم و اثرگذاری دانست که در مهاجرت معکوس و اشتغالزایی نقش بسزایی دارد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت دهیاران و اعضای شورای اسلامی نسبت به تهیه طرح های توجیهی اقتصاد محور در روستاها اهتمام شود.

علیخانی تصریح کرد: باید نسبت به اجرای سیاست های جدید دولت مردمی مبنی بر توجه به وضعیت اقتصادی خانوارهای روستایی اهتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در روستاهای مازندران

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در روستاهای مازندران