مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-05سياسي

اغتشاش خیابانی تمام شده ولی اغتشاش فرهنگی ادامه دارد


نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاش خیابانی تمام شده ولی اغتشاش فرهنگی ادامه دارد که امروز باید با آن مقابله کنیم.

- حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی امشب یک شنبه 16بهمن ماه در پنجمین شب جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در مسجد انصارالحسین(ع) خیابان انصارالحسین(ع) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سیاست مداران آمریکا پیش از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وعده می دادند که انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: امروز به کوری چشم دشمنان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این جشن ها تا زمان ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال سست کردن عفاف و حجاب در کشور است، عنوان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب عمل کنیم تا بتوانیم بازهم سیلی محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی بزنیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال مهم تر از سال های گذشته است، خاطرنشان کرد: گستردگی و طراحی اغتشاشات اخیر در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بود ولی بازهم نتوانست به اهداف خود برسد که نشان از پویایی و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاش خیابانی تمام شده ولی اغتشاش فرهنگی ادامه دارد

اغتشاش خیابانی تمام شده ولی اغتشاش فرهنگی ادامه دارد