مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:352023-02-05سياسي

کم رنگ کردن اعتماد عمومی هدف دشمن در جنگ شناختی


کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: دشمن در جنگ شناختی می خواهد اعتماد جامعه نسبت به حاکمیت را از بین ببرد که اعتمادزدایی از مهم ترین اهداف دشمن در این نوع جنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، محمود معلمی کارشناس مسائل سیاسی در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی را امام راحل مشخص کرده، شاید در دنیا به این شکل انقلابی نباشد که رهبری آن از قبل مسیر و هدف را مشخص کرده باشد و امام راحل در حین تدریس در نجف ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را تبیین کردند.

وی افزود : انقلاب اسلامی تا به امروز با وجود مشکلات و موانع داخلی و خارجی همچنان در مسیر خود با جدیت در حرکت است که سه دلیل در این خصوص از جمله اعتقاد به اسلام ، رهبری یک مجتهد آگاه و وجود مردمی فداکار وجود دارد.

معلمی خاطرنشان کرد: از اول انقلاب تاکنون انحرافی از مسیر اسلام نداشتیم و قانون اساسی ما بر اساس اسلام نوشته شده است، همچنین در راس نظام نیز رهبری هوشمند و آگاه حضور دارد و همه توطئه ها را خنثی می کند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: همه ما به مشکلات آگاهی داریم اما چون اصل و ریشه انقلاب برای مردم روشن است،مردم اصول را کنار نمی گذارند چرا که این مسیر درست است و مردم به اصل نظام و انقلاب اعتماد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم رنگ کردن اعتماد عمومی هدف دشمن در جنگ شناختی

کم رنگ کردن اعتماد عمومی هدف دشمن در جنگ شناختی