مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:502023-02-05ورزشي

پیروزی شهداب مقابل شاگردان عطایی و شکست ارومیه ای ها در مشهد/ پیکان بالاخره برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال در حالی امروز (یکشنبه) با برگزاری هفت دیدار در شهر های تهران، سیرجان، - هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال با تداوم صدرنشینی شهداب یزد و شکست قعرنشینان به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال در حالی امروز (یکشنبه) با برگزاری هفت دیدار در شهر های تهران، سیرجان، مشهد، رامسر، مریوان، رفسنجان و یزد به اتمام رسید که شهداب یزد در مهم ترین دیدار موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد لبنیات هراز آمل رده دومی بگذرد تا جایگاهش در صدر جدول رده بندی را با 19 پیروزی و 53 امتیاز تثبیت کند.

در دیگر دیدار حساس پیکان در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر یک هورسان رامسر را از پیش رو برداشت و با 16 پیروزی و 50 امتیاز در رده سوم باقی ماند و نماینده رامسر با 14 برد و 41 امتیاز از رده ششم تکان نخورد.

در نبرد حساس کویرنشینان ایفاسرام اردکان پس از هفته ها ناکامی با حساب 3 بر صفر میزبانش تیم فولاد سیرجان را شکست داد تا اردکانی ها با کسب یازدهمین برد خود به رده هشتم صعود کرد و به پلی آف نزدیک شد.

در طولانی ترین بازی هفته نیان الکترونیک خراسان در نبردی سخت با نتیجه 3 بر 2 مقابل شهرداری ارومیه پیروز شد و با 14 برد در رده پنجم قرار گرفت و ارومیه ای ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی شهداب مقابل شاگردان عطایی و شکست ارومیه ای ها در مشهد/ پیکان بالاخره برد

پیروزی شهداب مقابل شاگردان عطایی و شکست ارومیه ای ها در مشهد/ پیکان بالاخره برد